کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

pashasat e-book

    به اطلاع مراجعین محترم میرساند: جلد اول کتاب الکترونیک ماهواره
 
پاشاست
شامل مطالب آموزشی مختلف در زمینه ماهواره و در نه فصل

شامل ( تاریخچه ماهواره - سیستمهای کدگذاری – آموزش آپگرید –
 
LNB - اطلاعات ماهواره ای – نصب ماهواره ها –

اینترنت ماهواره ای – جداول کدها و معرفی رسیورها )

منتشر شد.


در صو رتی که عضو خبرنامه و یا انجمن تخصصی ماهواره پاشاست

باشید اطلاعات بیشتر برای شما ارسال گردیده است ( لطفا

ایمیل خود را چک کنید ). سایر مراجعین

گرامی هم میتوانند برای اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل با ما مکاتبه

نمایند.

نظرات 8 + ارسال نظر
سیاوش ـ ۱۳۸۰ یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ق.ظ http://takpardaz.blogfa.com

وبلاگ خوبی دارید. اگه خواستی وبلاگ من رو هم لینکش کن.
من نتونستم عضو خبرنامت باشم

mehdi شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 ب.ظ

man register kardam ama link ersal nashode lotfan rahnamaee konid
pass; genius77

شهاب دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ب.ظ

salam man donbale upgereide nokia hastam hazeram barash pul ham bedaham ok be man age komak konid mamnun mishawam
ba tashakor

مهدی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام و خسته نباشيد خدمت دوست عزيزم
طاعات و عباداتت هم قبول حق
وبلاگت روز به روز زیباتر و جذابتر میشه و من نهایت استفاده رو از مطالب و نوشته هات میبرم.
شرمنده که دیر به دیر سر می زنم. گرفتاریها مهلت نمی ده.
اگر وقت کردی به کلبه درويشی ما هم يه سر بزن.
خوشحال ميشم نظرتو راجع به مطلب آخر وبلاگ حقير بدونم.
موفق و مويد باشيم

khayyam چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:17 ق.ظ

salam , az koja mishe tahie kard in ro dooste an ? motshakkeram

حسین جمعه 20 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:42 ب.ظ http://softh.blogfa.com

سلام من رو که می شناسی من حسین هستم من از بلاگ اسکای بیرون اومدم.
حاضری دوباره با هم لینک و لوگو تبادل کنیم ؟

شمه۱۷۲۰۰۰ جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ب.ظ

جای ثبت نام ندیدیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام لطفا؛برای من بفرستید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد