کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

طریقه آپگرید استارست 190 و220

 

قبل از شروع کار توجه کنید که با آپگرید , کلیه تنظیمات و لیست کانالهای این دستگاهها پاک میشود. پس اگر میخواهید تنظیمات خود را از دست ندهید با استفاده از برنامه SR-X190D_220CI_Channel _editer یک بک آپ از لیست کانالها و تنظیمات رسیور تهیه کنید و بعد از پچ کردن دستگاه آنرا به رسیور انتقال دهید.

1- رسیور را با استفاده از کلید پاور پشت دستگاه خاموش کنید.

2- ارتباط بین کامپیوتر و رسیور را بوسیله کابل نال مودم برقرار نمایید و لودر stbdownload را اجرا کنید.

3- در منوی لودر چهار منوی باز شونده ( combobox ) دیده میشود : اولی مربوط به درگاه انتقال اطلاعات است که در آن پورت com مناسب را انتخاب کنید.دومی را روی 115200 قرار دهید و از سومی گزینه program only را انتخاب نمایید و چهارمی را روی Download قرار دهید.

4- روی گزینه Load کلیک کرده و فایل bin مورد نظر را انتخاب نمایید .

5- روی کلید Connect کلیک کرده و رسیور را از کلید پاور پشت دستگاه روشن کنید.

6- عملیات انتقال فایل آغاز میشود. تا اتمام عملیات به چیزی دست نزنید.

7-  دقت کنید وقتی روی کامپیوتر نوار انتقال اطلاعات پر شد هنوز کار تمام نشده و فلش در حال رایت شدن است و در کنار دکمه Abort  کلمه ...Flash Write را دیده میشود.

8- پس از دیدن پیغام پایان عملیات آنرا OK نمایید. روی صفحه تلویزیون منوی انتخاب زبان ظاهر میشود که اگر میخواهید رسیور را از نو نصب و تنظیم نمایید , زبان مناسب را انتخاب کرده و باقی مراحل را انجام دهید و اگر میخواهید بک آپ کانالها و تنظیمات را به رسیور انتقال دهید رسیور را از پاور پشت آن خاموش کرده و مراحل کار را دنبال کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:51 ب.ظ

با سلام در رسیور ۱۹۰ من جهت بک اپ گرفتن اقدام میکنم ولی لیست کانالها نمی اید لطفآ راهنمایی کنید در ضمن از نرم افزار موجود در سایت sat sw استفاده میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد