کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

ITC برمیگردد!

کانال ITC که پس از مدتها قرار بود در بیستم مارس سال گذشته مجددا" پخش برنامه هایش آغاز شود و به دلیل بدقولیها و اشکال تراشیهای کمپانی T system در این امر ناکام مانده بود تا چند وقت دیگر روی ایر میرود.
خسرو مترجمی که پنجشنبه شب به دعوت حمید احمدی در برنامه ای زنده در کانال ICC شرکت داشت با بیان این مطلب اظهار داشت: کمپانی آلمانی Tsystem بدلیل ممنوعیت  انتقال تکنولوژی به ایران و اینکه وجود چنین کانالی به زبان فارسی باعث پیشرفت و ارتقاء تکنولوژیکی ایران میشود و ناقض تحریم اعمال شده علیه ایران است، از روی ایر رفتن آن جلوگیری کرد و این در حالی است که به دلیل آزادی مطبوعات در امریکا چنین دلیلی نمیتوانست موجه باشد.
 مترجمی افزود:اخیرا" کمپانی مذکور پیشنهاد کرده است که برای اینکه itc بتواند روی ایر رفته و به زبان فارسی پخش شود، باید یک گواهی ofac از دولت امریکا دریافت کند و در همین
رابطه ما فرم درخواست برای این کار را ارسال کرده ایم و در صورت دریافت این گواهی و نبود مممنوعیت برای پخش این کانال به زبان فارسی، بزودی روی ایر برمیگردیم.
وی با بیان اینکه همه چیز برای شروع بکار مجددITC مهیا است، ابراز امید واری کرد که بزودی این کانال بتواند در خانواده تلویزیونهای فارسی زبان هاتبرد فعالیت خود را از سرگیرد.
لازم بذکر است که در صورتی که ITC نتواند مستقلا" روی ایر رود، برنامه های آموزشی این کانال هفته ای یک الی دو ساعت از طریق ICC پخش خواهد شد.

www.pashasat.tk

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد