کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

پاشاست تعطیل می شود

به اطلاع کاربران محترم میرساند:
با توجه به عدم استقبال کاربران ایرانی از این وبلاگ و عدم رعایت حق کپی رایت از جانب تعدادی از همکاران وبلاگ نویس که بدون ذکر منبع اقدام به
کپی برداری از مطا لب وبلاگ می کنند و با اینکه مطا لب و آموزشهای متنوعی برای درج در وبلاگ آماده کرده ایم تصمیم داشتیم که این وبلاگ را تعطیل
کرده و یا حداقل زبان آن را به انگلیسی تغییر دهیم ولی با احترامی که به کاربران پاشاست قائل هستیم تصمیم گرفتیم که تصمیم در این زمینه ( تعطیلی پاشاست
و یا تغییرزبان به انگلیسی ) را به عهده شما کاربران گرامی گذاشته و خواهشمندیم که نظر خود را در این رابطه در قسمت نظرات این تایپیک مطرح کرده
و ما را در اتخاذ تصمیم درست یاری نما یید.
                                       با سپاس: کوروش

 

ترانسپوندر نیوز

- کانال MTC در هاتبرد با فرکانس 11785- هوریزونتال- 27500- 4/3 روی ایر رفت.
- Channel One با فرکانس  11785- هوریزونتال- 27500- 4/3 به هاتبرد بازگشت.
- کانالهای TRT1- TRT2- TRT3 - TRT4 و TRT INT با فرکانس 11919- ورتیکال- 24444- 4/3 در اوراسیاست فعالیت خود را آغاز کردند.
- Kanal A در اوراسیاست با فرکانس 12513- هوریزونتال- 4400- 4/3 روی ایر رفت.

نظرات 16 + ارسال نظر
ASAREH43 سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:06 ب.ظ

نه لطفا تعطیل نکنید .من تازه دو روز است که شما را پیدا کرده ام .و سرزدن به این وبلاگ را جزو برنامه روزانه ام قرار داده ام.

شیتونک سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:09 ب.ظ http://tala84.blogfa.com

سلام به رسم تمامی وبلاگ نویسان

میشه گفت داشتم چرخ میزدم که خوردم به وبلاگ شما کامل و آموزنده است و جزء بهترین سایت های آموزشی نباشه جزء برترین هاست و دوست دارم زیبایی مطالب شما رو کامل تر و شیوا تر ببینم

زیبا و سربلند باشید

شیتونک

احسان سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ

دوست عزیز ناامید نشو و ادامه بده
متشکرم

Hassan سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز در پاشاست.اتفاقا من همین چند روز پیش با خودم فکر میکردم که این دوستان پاشاست عجب انسانهای باحالی هستند که بدون هیچ چشم داشتی اینهمه اطلاعات مفید را رایگان در اختیار ایرونیها قرار میدند.شما اصلا نا امید نشید اگرچه ممکنه آدمهای کم لطفی پیدا بشن اما افرادی هم که شما را دوست دارند کم نیستند.شما به خدا توکل کنید و کارتون را ادامه بدید ما هم برای شما تبلیغ میکنیم.
پیروز و سر بلند باشید.

سینا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ق.ظ

سلام
منظورت چیه؟
دومین و یا سومین جایی که من هر روز چک میکنم وبلاگ شماست. حالا چون چند نفر همیشه خلاف هستند که نباید بقیه رو تنبیه کرد

روزبه چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ

با سلام وخسته نباشی خدمت استاد گرامی .انسان آنهم درجامعه ایرانی بایستی صبر وتحمل زیادی داشته باشه وباصبوری خود میتوانی جواب دندانشکنی به آنها بدهید و شماازکارتان دلسردنشده به راه خود ادامه بدهید به امید موفقیت شما

مسعود چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ

دوستان عزیز درک شما در چنین شرایطی بسیار اسان است متاسفانه در ایران این قبیل کارها (کپی رایت) کا ملا امری عادی شده و شاید کم کم تبدیل به یک فرهنگ زشت گردد. ولی تعطیلی شما نه می تواند مانع رشد این فرهنگ شود ونه می تواند از این کار جلوگیری کند .تنها و تنها افراد و انسانهای از این کار شما ضرر می بیند که به دنبال بالا بردن اطلاعات عمومی و یاد گیری هستند.دوستان عزیز من با اینکه نسبتا سالهای زیادی است که در خارج از ایران هستم و نتوانستم حتی در این مدت به ایران بیایم ولی همیشه دوست داشتم و دارم تا بتوانم هر انچه که در توان دارم برای بچه های ایران انجام دهم .شما یکی از ان انسانها هستید که با کارتان باعث بالا رفتن بار علمی واطلاعاتی جوانان ایران دارید می شوید. در پایان این شما هستید که باید تصمیم اخر را بگیرید فقط امیدوارم این تصمیمتان از روی احساس نباشد...هر کجا که هستید موفق و پایدار باشید

MOHAMMAD MEHDI چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

داداش این چه حرفیه من به وب لاگهای مختلف ماهواره سر میزنم شما یکی از بهترینها ئید چرا میگید به علت عدم استقبال میخواید تعطیلش کنید
در مو رد کپی رایت هم که بچه ها توضیح دادند تو ایران چه وضعیه شما توکلت به خدا باشه

محمد پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ

اگاهی سراغاز رهایی است
از کار مقدس خود ناامید نشو

حبیب پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ق.ظ http://mahvarehnegar.blogsky.com

سلام کوروش جان من که دلیل این کارت رو نفهمیدم ولی به نظر من اگه انگلیسی بنویسی نهتنها بازدید وبت ببالانمیره کمتر هم میشه
با ارزوی موفقیت-حبیب

محمدعلی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ق.ظ

محمدعلی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام به نظرمن وبلاگ خیلی خوبیه حیف تعطیل بشه

نیما رشیدی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:22 ب.ظ

نیما رشیدی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام وخسته نباشید حقیقتش هفته ای دو بار من به سایت شما سر می زنم هر چند کامنتی نمی دم ولیحقیقتا استفاده می کنم از وبلاگتون
ممنون میشم به کارتون ادامه بدید مسلما خیلی های دیگه مثل من از سایت استفاده می کنند شک نکنید وادامه بدید

مهرداد شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ق.ظ http://mehrbood.persianblog.com

سلا م حیفه تعطیلش نکنیهاااااااااااااااااااااااااااا
کوروش گلم بای

یوسف سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:18 ق.ظ

داری خودتو لوس میکنی اصلاْ هم قصد تعطیل کردنشو نداری می خوای ارزش خودتو بسنجی
به هدفت نگاه کن و تصمیم بگیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد