کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

روش آپگرید رسیور topsat

 

1-     ابتدا کامپیوتر و رسیور را بوسیله کابل سریال بهم متصل نمایید و رسیور را از برق بکشید.

2-   نرم افزار لودر را اجرا کرده  و رویsetup comm . کلیک کنید.

3-     اکنون پورت مناسب را انتخاب نمایید.

4-     رویupgrade software  کلیک کرده و جدیدترین نرم افزار برای تاپ ست را فرا بخوانید.

5-     حال رسیور را به برق بزنید تا انتقال فایل آغاز شود.

6-     تا ظاهر شدن پیغامGOOD   به چیزی دست نزنید.

7-     پس از اتمام عملیات روی پیغام ظاهر شده کلیک نمایید .

 

برای دریافت لودر به http://www.kiteupgrade.com/Upgrade.zip مراجعه کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام و مرسی از وبلاگ قشنگتون
من از کسانی هستم که هرروزاز وبلاگتون دیدن میکنم
الغرض دوسه روز که کانال اسپیایس پلتیلیوم قطع شده خواهش میکنم در مورد کد آن توضیح دهید
یک نکته دیگه اینکه من تا به حال موفق نشدم که بعد از وارد کردن این کدها کانال مورد نظر را باز کنم
دستگاه من starsat190 هست
من روی کانال مورد نظر میروم و کلید صفر را فشار میدهم بعد کد را اونجا وارد میکنم ولی بعد کانال باز نمیشود
خواهش میکنم خیلی ساده کمکم کنید(چون من تخصص اینکارو ندارم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد