کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

اخبار ترانسپوندر و ماهواره

 

*      کانال PMC  MUSIC در عربست پخش برنامه های خود را آغاز کرد. از شواهد چنان به نظر می رسد که مسئولین این کانال در نظر دارند با انتقال به عربست هزینه ایر را پایین آورند تا بتوانند کانال PMC  MOVIES   را به زودی در همین ماهواره روی ایر بفرستند. فرکانس دریافت: ( 12520 عمودی ). در ضمن دوستان و کاربرانی که دیش عربست را ندارند زیاد نگران نباشند، تا چند روز آینده نحوه تنظیم عربست و هاتبرد روی یک دیش در پاشاست قرار میگیرد تا با اضافه کردن یک LNB این کانالها را هم داشته باشید.

 

*     کانال T3 TIME که در پی تبلیغ و عدم توانایی در پخش بازیهای جام جهانی، جذابیت خود را تا حدود زیادی برای بینندگانش از دست داد، رسما" پخش برنامه های خود را آغاز کرد.لازم بذکر است که این کانال فعلا سریال و موزیک ویدئو پخش خواهد کرد. (12360 افقی).

 

*     سه کانال از پکیج  RAI با نامهای RAI Uno، RAI Due و RAI Tre در هاتبرد بصورت آزاد پخش میشوند. ( 10992 عمودی ).

 

*     کانال  MI TV که مدتی است در فرکانس 11054 هم قابل دریافت است به زودی از فرکانس قبلی قطع و فقط در این فرکانس قابل دریافت خواهد بود. ( 11054 افقی ).

 

*     کانال MOHAJER NETWORK  با مدیریت آرپناهی مجددا" به هاتبرد بازگشت و فعلا بصورت آزمایشی روی ایر است تا در آینده ای نزدیک پخش رسمی برنامه هایش را آغاز کند. ( 12379 عمودی ).

 

*     کانال D COCUK در ماهواره ترکست به خانواده KANAL D پیوست و همانطور که از نامش پیداست مجموعه برنامه های گروه سنی کودک و نوجوان محتوای این کانال را تشکیل میدهد. ( 12652 افقی 22500 ). لازم بذکر است که کسانی که ماهواره اوراسیاست(ترکست) را ندارنند لازم است که برای استفاده از برنامه های دیدنی کانالهای این ماهواره حتما این جهت را نصب نمایند. بی شک با انتقال کانالهای مختلف از جمله پکیج تی آرتی و سایر کانالها به این ماهواره، برنامه های جالب و دیدنی کاناهای آن و قدرت خوب آن در اکثر نقاط کشور، نصب دیش برای این جهت از اولویت برخوردار گشته است. آموزش نصب هم در آرشیو پاشاست موجود است.

 

*     پرتاب ماهواره هاتبرد8 که طبق اعلام قبلی قرار بود در28ماه آپریل سال جاری پرتاب شده و جایگزین هاتبرد4 شود باز هم به تاخیر افتاده و کمپانی یوتلست زمان پرتاب این ماهواره را چهارم و یا پنجم آگوست اعلام کرده است.

*     و در نهایت ماهواره THAICOM 5   در مدار 5/78 درجه قرار گرفته و با  THAICOM 3 جایگزین شد. لازم به ذکر است که  بیشتر کانالهای این ماهواره را کانالهای هندی تایلندی سنگاپوری و بنگلادشی تشکیل میدهد و در مناطق شرقی ایران قابل دریافت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد