کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

کانال جدید فارسی TIS


یک کانال جدید فارسی با نام( TIS ( Tourism Industry Sports در ماهواره Nilessat روی ایر رفت.
این کانال در تهران و دبی دفتر دارد و ظاهرا سیاست کانالهای مهاجر و ایران موزیک را در پیش خواهد گرفت و همانطور که از نامش پیداست توریسم، صنعت و ورزش مهمترین زمینه فعالیت این کانال را تشکیل خواهد داد. در سایت این کانال چنین آمده است:
به نام خداوند بخشنده مهربان که زمین و آسمان را با مهربانی آفرید تا بندگانش با هم مهربان باشند .
 
بر آن شدیم تا با تاسیس شبکه تلویزیون ماهواره ا ی در راستای راز آفرینش ، نیازهای مشترک و نزدیک ملتهای گوناگون رادر سراسر جهان به تصویر در آوریم، دیدار و شناخت سرزمینهای ناشناخته ، معرفی پیشرفت های صنعتی که در خدمت آسایش آدمی پدید آمده اند و نگاه به زیبائی های ورزشی در میان کشورها ا ز مهمترین اهداف ما است یا به عبارت ساده با 3 واژه زیبای:
1- توریسم Tourism
2- صنعت Industry
3- ورزش Sports
به دنیای رسانه های نوین دیجیتال گام نهاده ایم.
فن آوری های رسانه ای در سالهای اخیر به گونه ای بوده است که بسیاری از دگرگونی های گردشگری، صنعتی و ورزشی را در سراسر دنیا هدایت و رهبری نموده است . با نگاهی دقیق و علمی به عملکرد رسانه های نوین دیجیتال پی خواهیم برد این رسانه ها همگام با پروژه جهانی شدن در تمام ابعاد خبر پراکنی ، سرگرمی ، فیلم و حتی تبلیغات با استفاده از فضای مجازی و ماهواره ای ، مرزها و حصارهای جغرافیای ی را در نوردیده و مخاطبان بسیاری را در اقصی نقاط گیتی مورد توجه قرار داده اند ، بنابراین در برهه کنونی که این رسانه ها تاثیر گذاری خود را بعنوان بازوان کارآمد و کاربردی بازرگانان، دانشمندان، هنرمندان، صنعتگران و ... به اثبات رسانده اند وقت آن فرا رسیده که ما نیز در جهت نیل به اهداف مقدسی مانند نزدیکی و تعامل فرهنگی ، سنتها و جاذبه های بومی ملل مختلف در جهان خصوصا کشورهای منطقه و اسلامی بیاندیشیم و در این مسیر گامهای اولیه خود را برداشته و استراتژی آن را ترسیم نماییم.

توریسم ( TOURISM)
مشرق زمین از دیر باز سرزمین افسانه ها و رویاهای هزار و یک شب در نزد مغرب زمینیان بوده است و از طرفی شوق سفر کردن و دیدن سرزمینهای نادیده در غرب برای خاور نشینان از رتبه و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و هست. همین گرایش ها و نزدیکیهای فکری از هزاران سال قبل نخستین پایه گذار راه ارتباطی یا به معنی دیگر راه دوستی ملل مختلف یا همان جاده ابریشم بوده است. در حال حاضر نیز با گذشت قرنها و هزاره ها هنوز بسیاری از ملت ها امید به بازسازی و زنده کردن آن دارند. سیاحان ، هنرمندان ، اندیشمندان ، پیک ها ، چاپارها ، کاروانهای بازرگانی و ... ، هزاران کیلومتر از این مسیر فوق العاده استراتژیک را طی کرده و از هر فرسنگ آن با اندوخته ای گرانبها گذر کرده اند و بسیاری نیز شیفته جاذبه های آن شده و در یکی از شهرها و یا آبادیهای آن ساکن شده و به زندگی ادامه داده اند.

صنعت ( INDUSTRY)
باتوجه به پیشرفت تکنولوژی در سراسر جهان و دگرگونی درصنایع جدید مورد نیاز بشر برآن شدیم که ازطریق این شبکه بدون مرز آخرین فن آوری های صنعتی را در معرض دید ملل مختلف به ده زبان زنده دنیا قرار دهیم و قلبهای کارگران و مهندسین و کاشفین و مخترعین را با گرمی و صمیمیت به هم نزدیک نماییم و با دستیابی به تولید بهتر و بیشتر با قیمت ارزانتر ، زمینه اشتغالزایی را که عدم آن در بعضی از کشورها موجب نارسایی ها و بیماریهای روانی و جسمی شده است برطرف نمائیم.

ورزش (Sports)
با توجه به اینکه نیروهای سازنده و فعال را در هر کشوری جوانان تشکیل میدهند برآن شدیم که از طریق این رسانه جهانی گزارشها و تصاویر افراد، سازمانها وتشکلهای ورزشی را در جهان منعکس نموده تا انرژی های مفید آنها در راه بهداشت و سلامت عمومی به کار گرفته و از هدر رفتن آن و در نتیجه بروز معضلات بیکاری و درماندگی در جوامع جلوگیری نماییم .

موسس شبکه سالار تی آی اس                
مسعود تهرانچی                         


در هشتمین سالگرد فقدان زنده یاد سالار تهرانچی این شبکه در تاریخ 7/7/85 در خاورمیانه و بر روی مدار ماهواره Nilessat با 7 درجه غربی یا 353 درجه شرقی بر روی فرکانس های 10911-10719 قابل دریافت می باشد و به زودی از طریقه ماهواره Hotbird پخش آزمایشی خود را شروع خواهد کرد . 

Image hosting by TinyPic

 

»» د فتر نمایندگی شبکه تلویزیونی جهانی SALAR T.I.S طی کنفرانسی با حضور نمایندگان رسانه های جمعی , موسس , مدیر عامل و مدیر دفتر تهران فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود.

»» سپهر تهرانچی ، مدیرعامل شبکه تلویزیونی ماهواره‌‏ای جهانی (SALARTIS) با اعلام این خبر گفت: این شبکه با هدف نزدیکی فرهنگ ملل مختلف پس از حدود 3 سال پی‌‏گیری راه‌‏اندازی می‌‏شود.
»» وی ، محور اصلی فعالیت این شبکه را متمرکز بر سه بخش گردشگری( توریسم), صنعت و ورزش اعلام و تصریح کرد: سرمایه‌‏گذاری اصلی این پروژه را مسعود تهرانچی ، مدیر عامل شرکت ایران اتومبیل با همکاری شرکای خارجی تامین نموده است.

»» مدیر عامل شبکه ماهواره‌‏ای سالار TIS افزود ،‌‏ زبان اصلی این شبکه که ماهیت خارجی دارد انگلیسی می باشد که در آینده بازیرنویس به زبان‌‏های عربی، چینی، روسی، ایتالیایی، آلمانی , فارسی، ترکی و اسپانیایی پخش خواهد شد.

»» تهرانچی ، زمان پخش برنامه‌‏های مستند این شبکه را اول ژانویه سال آینده میلادی به صورت 24 ساعته اعلام کرد.

»» وی ، گردش مالی این پروژه را حدود 2 تا 3 میلیون دلار برآورد کرد که سرمایه‌‏گذاری اولیه آن 2 میلیون دلار اعلام شده است.
»» تهرانچی ، اشتغالزایی حاصل از اجرای این طرح را حداقل 100 نفر ذکر کرد که در ایران و دفتر مرکزی مستقر در دوبی فعالیت می‌‏کنند.

»»
وی ، ایجاد ارزش افزوده و ارزآوری را از امتیازات راه‌‏اندازی این پروژه اعلام کرد که به معرفی جاذبه‌‏های توریسم و پتانسیل‌‏های سرمایه گذاری در بخش‌‏های مختلف به ویژه صنعتی می‌‏پردازد.

»»
وی ، پوشش تصویری این شبکه را، اروپا، آسیا، و خاورمیانه ذکر کرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد