کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

روش برنامه ریزی رسیورهای Hi-Tech

مدت زمان کوتاهی است که از ورود رسیورهای hitech به بازار ایران می گذرد و با توجه به این مدت کم می توان گفت که با توجه به قابلیتی که در باز کردن کانالهای بیشتر پولی دارد تا حدودی توانسته است طرفدارانی برای خود پیدا کند.
و بنظر می رسد ورود این رسیور به بازارها و استقبال از آن باعث خواهد گردید تا شرکتهای سازنده رسیور به زودی شروع به ساخت و ارائه این مدل از رسیورها و ارائه آن به بازار نمایند.
بدیهی است استقبال از این مدل از رسیورها به زودی فراگیر خواهد شد و دلیل آن مشاهده کانالهای جدیدتر-زیباتر و جذابتر برای مصرف کننده گان خواهد بود.
با توجه به وجود 2 برد در این رسیور روش برنامه ریزی آن نیز اندکی با دیگر رسیورها تفاوت دارد
هر برد دارای تیونر-پردازنده-فلاش و دیگر موارد مستقل می باشد که هر کدام وظیفه مخصوص به خود را دارا می باشد .
برای هر برد نرم افزار مربوط به آن مورد نیاز خواهد بود تا رسیور فوق با ترکیب هر دو بتواند توانایی خود را نشان دهد روش برنامه ریزی :

1- کابل مورد نیاز برای برنامه ریزی این رسیور از نوع null modem می باشد .
2- از انجائیکه این رسیور دارای 2 برد مجزا می باشد برای برنامه ریزی آن نیاز به 2 نرم افزار دارید یک نرم افزار برای تیونر A و نرم افزار دوم برای تیونر B .
3- پورت A برای برنامه ریزی رسیور شما برای باز کردن کانالهای معمولی هک شده از قبیل MULTIVISION-ACTION و غیره می باشد و پورتB برای برنامه ریزی رسیور برای دریافت کدها از ماهواره W3 می باشد .
4- برای برنامه ریزی ابتدا کابل را به پورت RS232 که با حروف A مشخص شده است وصل نمائید سپس بر روی لودر انتقال کلیک نمائید.
5- با باز شدن نرم افزار ابتدا شماره پورت را مشخص نمائید .
6- پس از انتخاب کردن ComPort کلید start را بزنید و رسیور را به برق وصل کنید.
7- توجه داشته باشید تا زمان پایان یافتن برنامه ریزی از خاموش کردن رسیور
خوداری نمائید تا باعث صدمه زدن به رسیور نشود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد