کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

جدیدترین نرم افزارهای اتو رول TPS

پچ های رسمی مدلهای مختلف استارست منتشر شده در تاریخ 29 اکتبر با قابلیت  اتو رول کانالهای TPS

  190

SR-X190D-27Oct2006.zip
Download


SR-X190D-F-.zip Download


SR-X190D-SUPER-.zip Download


SR-X190D-SUPER-F-.zip Download

220

SR-X220CI-.zip
Download


SR-X220CI-F-.zip Download


SR-X220CI-SUPER-.zip Download


SR-X220CI-SUPER-F-.zip Download


 3300

SR-X3300CU-.zip
Download


SR-X3300CU-F-.zip Download


3000 PVR

SR-X3000PVR.zip
Download

X3

SR-X3D.zip
Download

X50

SR-X50CU.zip
Download


مدل X5

SR-X5D.zip
Download

نظرات 2 + ارسال نظر
علی طبا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ق.ظ http://www.satiran.org

سلام خوبی آقا منم علی طبا اگه یادت بیاد اون موقع که وبلاگ بود پاشاست تو جواب دادن سوالات بهت کمک میکردم
من در سایت ست ایران مدیر کل انجمن رسیور هستم سایت
تازه راه افتاده تقریبا ۶ ماهه و دنباله مدیر خوب هستیم اگه شما میتونی ما را کمک کن به من تو سایت پیام خصوصی بده یا اینکه پی ام بده آیدی مو گذاشتم alitaba_satiran میتونی آف بذاری البته سایت فعلا بدلیل انتقال سرور تعطیل هست
بعدا سر بزن مثلا ۳ شنبه ظهر اوک من منتظرتم آقای پاشایی
من راستی دوست مملی مدیر وبلاگ کرست دوستم و مملی هم اونجا مدیر بخش متاباکس ما داریم به سطح سایت ست ست میرسیم و به همین دلیل ما را هک کردن و ما مجبور به انتقا ل سر ور شدیم من لودر هم فارسی میکنم یکی بهت میدم ببین توبار واسه سایت هم من درست کردم میتونی وقتی اومید تو سایت میتونی ورداری
اینم لینک برای دریافت لودر فارسی شده هایتک
http://www.sendspace.com/file/y0iqbh

محمد ص کرمان پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ق.ظ


باسلام بی زحمت در مورد آپگرید رسیور SR-X5D
توضیحاتی بدهید آیا بعد از آپگرید شدن کانالهای کارتی هک شده باز می شوند اگر باز نمیشوند راههای باز شدن آنها را بگویید ضمنا طریقه کددهی را به غیر از کددهی دستی در موردش توضیح کامل بدهید جواب مرا خییییلی زود بدهید با تشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد