کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

آموزش آپگرید و ریختن سافتکم در رسیورهای (Hivision , Hivion)

۱- ابتدا موارد زیر را برای آپگرید دستگاه تهیه کنید:
- جدیدترین نرم افزار مربوط به مدل رسیور (معمولا این فایل ها یا با پسوند bin یا sgn می باشد که بصورت زیپ شده هستند که بعد از unzip کردن قابل استفاده میشود) .
-  فایل سافتکم با پسوند key .
-  برنامه Loader جهت انتقال نرم افزار یا (Patch) .
-  برنامه Dreamloader برای انتقال سافتکم به دستگاه .
-  کابل رابط سریال از نوع نال مودم .

طریقه آپگرید :
1- کابل رسیور را به برق زده و از کلید پاور پشت خاموش کنید .
2- کابل نال مودم را به رسیور و کامپیوتر متصل کنید.
3- لودر را اجرا  کرده و پورت Com مورد نظر را انتخاب کنید .
4- اکنون روی کلید Browse کلیک کرده و فایل با پسوند sgn را انتخاب کنید .
5- سپس دکمه open را  کلیک کنید تا فایل به لودر منقل شود.
6- حال روی START کلیک کرده و رسیور را از کلید پاور پشت روشن نمایید .
7- اکنون تا پایان کار و آمدن پیغام Download Success هیچ کاری انجام ندهید، در غیر این صورت ممکن است دستگاه آسیب ببیند.
8- پس از ضاهر شدن پیغام Download Success آپگرید به اتمام میرسد و رسیور ریست شده و بر روی نمایشگر ساعت نمایش داده میشود و میتوانید برنامه را ببندید.

HIVISION 5000 CI PVR

طریقه ریختن سافتکم :
1- رسیور را به برق زده و از دکمه پشت خاموش کنید.
2- کابل نال مودم را به رسیور و کامپیوتر متصل کنید.
3- برنامه Dream Loader  را اجرا کرده و پورت Com مناسب را انتخاب کنید و کلید Connect را کلیک کرده و سپس Download را زده و فایل سافتکم را انتخاب کنید .
4- اکنون دکمه Open را زده و دستگاه را از کلید پاور پشت روشن کنید و منتظر بمانید تا پیغام Success نمایش داده شود .
5- با ضاهر شدن پیغام Success عملیات انتقال کدها به اتمام میرسد.

www.topsat.tk

کدهای جدید پکیج SRG در هاتبرد

SRG
id 009400
08: 8B E8 E0 A4 01 04 98 B6
09:14 AB 83 13 F1 C0 D3 EF -next
0B:95 B8 EF FD 2A D9 B3 7F
0C:93 96 9F CA 00 85 F4 43
0D:BF 25 2F 53 80 8B 1B 41
0E:8B 29 28 E2 1D 06 FF BE

رسیور HDTV ARION به بازار می آید

شرکت کره ای ARION اعلام کرد که بزودی رسیور HDTV خود را با نام AF-8000HDCI به بازار میدهد. همچنین این شرکت اولین رسیور HDTV با قابلیت ضبط تصاویر (PVR) را هم بلافاصله پس از آن و تا پیش از پایان سه ماهه اول سال 2007 روانه بازار میکند.

www.karasfonline.tk

مجلس به طرح خرید ماهواره مستقل پخش برنامه‌های تلویزیونی رای داد

نمایندگان مجلس یک فوریت طرحی را تصویب کردند که در صورت تصویب نهایی برای خرید تجهیزات، ساخت سامانه پرتاب ماهواره وقراردادن ماهواره رادیو تلویزیونی ایران (‪ (IRAN-DBS2‬در مدار اختصاص یافته در سال ‪ ،۱۳۸۵‬معادل ریالی ‪ ۲۵۰‬میلیون دلار در اختیار سازمان صدا و سیما قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس به یک فوریت طرح اصلاح جداول شماره ‪ ۱۴‬و ‪ ۸‬قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اصلاح بودجه ‪ ۱۳۸۵‬کل کشور رای مثبت دادند.

"سعید ابوطالب" نماینده تهران در مجلس در ضرورت فوریت این طرح گفت:
اهمیت روز افزون خروج جمهوری اسلامی ایران از انزوای خبری و ارتباط مطمئن با مخاطبان داخل و منطقه‌ای درمقابله با هجوم گسترده رسانه‌های نظام سلطه و پیشگیری از مخاطرات غیرقابل جبران قطع شبکه‌های برون مرزی برنامه صداوسیما ما را وادار می‌سازد که در جهت دستیابی به سیستمی غیر وابسته برای ارسال سیگنال‌های رادیو تلویزیونی اقدام کنیم.

وی تاکیدکرد: خرید ماهواره مستقل پخش برنامه‌های رادیوتلویزیونی (‪(DBS‬ تا زمان دستیابی دانشمندان ایرانی به این فناوری، ضمن ایجاد برتری نسبی در منطقه و صرفه‌جویی در هزینه اجاره کانالهای ماهواره‌ای، امکان پخش شبکه‌های استانی در همه فضای کشور را ایجاد می‌کند.

ابوطالب یادآورشد: ازآنجا که طبق قوانین سازمان ارتباطات بین‌المللی ( ‪ ( JTO‬آخرین مهلت پرتاب ماهواره از سوی ایران و اشغال نقاط مداری اختصاص یافته و به ایران بالاخص مدار ‪ ۲۶‬درجه شرقی در حال سپری شدن است، این طرح یک فوریتی ارائه شده است.

وی یادآور شد که از پیش از انقلاب، ایران برای انجام این برنامه تلاش داشته است که درسال ‪ ۱۳۶۵‬تصویب شد که ماهواره ایران در مدار ‪ ۴۶‬درجه پرتاب شود ، اما بدلیل عدم تامین منابع مالی این برنامه اجرا نشد.

"رضا عبدالهی" رییس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس از مخالفان با یک فوریت این طرح بود.

وی گفت: طرحی که ‪ ۲۸‬سال اجرای آن به تعویق افتاده، دیگر نیازی به بررسی به صورت یک فوریتی ندارد.

"ایرج ندیمی" نماینده لاهیجان در مجلس نیز در موافقت با فوریت این طرح گفت: سازمان ارتباطات بین‌المللی ، آخرین مهلت را به ایران داده است.

در صورت تصویب نهایی طرح یک فوریتی، اصلاح جداول شماره ‪ ۱۴‬و ‪ ۸‬قانون برنامه چهارم توسعه و اصلاح بودجه سال ‪ ۱۳۸۵‬کل کشور به منظور تامین اعتبار برای خرید تجهیزات ، ساخت سامانه مربوطه ، پرتاب و قراردادن ماهواره رادیوتلویزیونی (‪ (IRAN-DBS‬در مدار اختصاص یافته ، مبلغ ارزی مندرج در جدول شماره ‪ ۸‬قانون برنامه چهارم توسعه قانون بودجه ‪ ۸۵‬افزایش می‌یابد و معادل ریالی مابه التفاوت ‪ ۲۵۰‬میلیون دلار ناشی از این افزایش در اختیار سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.