کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

روش نصب دیش nilesat در 7درجه غربی


۱ـ وقتی پشت دیشی که روی هاتبرد است قرار گرفتید دیش را 20 درجه تقریبا 5 سانتیمتر به سمت راست بچرخانید.

2ـ میله ی پشت دیش را درحدود 8/8 سانتیمتر پایینتر از هاتبرد قرار دهید.

3ـ ساعت LNB را روی 11یا 5 تنظیم نمایید.

4ـ  برای تنظیم از فرکانس ۱۱۸۰۴   27500   افقی    ۴/۳استفاده نمایید.  

لیست کانالها و فرکانسهای این جهت را اینجا ببینید

نظرات 1 + ارسال نظر
کاووس پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
دوست عزیز من از کارت ویژن پلاس استفاده میکنم با نرم افزار دی وی بی دریم ولی هر کاری میکنم نمیتوتنم دیشم را روی نایل ست تنظیم کنم .البته طبق راهنمائیهای شما هم عمل کردم و ست فایندر هم دارم ولی باز هم نشد میخواستم بدانم چه تنظیمی را باید روی برنامه انجام بدهم تا بتوتنم این شبکه را بگیرم .باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد