کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

طریقه آپگرید متاباکس



1_ رسیور را در حالت استندبای قرار دهید.

2_ کامپیوتر و رسیور را بوسیله ی کابل نال مودم بهم متصل کنید.

3_ لودر مربوطه را اجرا کرده و روی set کلیک نمایید.

4_ حال روی open data code کلیک کرده و فایل مورد نظر را انتخاب نمایید.

5_ توجه داشته باشید که برای دستگاههای مشکی از فایل emETABOX1_VER242.bin و برای دستگاههای نقره ای از فایل emETABOX2_VER242.bin استفاده کنید.

6_ اکنون روی start send کلیک کنید.

7_ عملیات برنامه ریزی دستگاه شروع میشود لطفا تا اتمام کار به چیزی دست نزنید.

8_ .پس از پایان کار صفحه ی منوی دستکاه ظاهر میشود که میبایست زبان مورد نظر را انتخاب کرده ودستگاه را برای دریافت کانالها اسکن نمایید.

توجه: نرم افزارهای مربوطه را از لینک زیر دانلود نمایید:
http://www.metaware.co.kr

نظرات 5 + ارسال نظر
خدائی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:14 ب.ظ http://khodaeigroup.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من هم با تبادل لینک موافقم
موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ب.ظ

مسعود پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام کوروش
من می خوام نرم افزار های رسيور مديا استار رو دانلود کنم ولی صفحش باز نمی شه . بگو چی کار کنم. ممنون
در ضمن اگر می تونی در مورد آپگريد اين رسيور آموزش لازم رو برا من و هر کسی که ممکنه احتياج داشته باشه بنويس.
مچکر و ممنون

davood پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام من برنامه متا باکس رو در سایتی که شوما داده اید در انجا هست اما من نتوانستم وارد سایت شوم اگر لطف کنید توضیح دهید که چگونه میتوانم وارد سایت شوم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد