کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

راهنمای خرید کتاب و مجله ماهوره

 

* جهت دریافت کتاب و مجله ماهواره ابتدا درخواست خود را با ذکر آدرس ایمیل در همین تایپیک مطرح نمایید.

 

* از طرف سایت ایمیلی حاوی شماره حساب جهت پرداخت هزینه کتاب و مجله  برای شما ارسال میگردد .

 

* پس از واریز وجه به حساب، شماره فیش دریافتی را همراه با آدرس پستی خود از طریق ایمیل برای ما ارسال میکنید .

 

* بمحض دریافت ایمیلتان، کتاب و مجله ماهواره به آدرس شما ارسال میگردد.

                                               

                                                            موفق و پیروز باشید...

 

 

 

راهنمای عضویت در انجمن تخصصی ماهواره پاشاست

 

ابتدا روی لینک ثبت نام در بالای صفحه کلیک نمایید و در صفحه باز شده پس از مطالعه قوانین و مقررات سایت با کلیک بر روی گزینه مربوط به قبول شرایط ،پنجره جدیدی حاوی فرم ثبت نام باز می شود که در آن میبایست اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

 

پس از تکمیل فرم روی کلید ارسال کلیک نمایید تا درخواست عضویت شما ارسال شود. بلافاصله پس از این کار ایمیلی حاوی لینک فعال کردن عضویت به آدرس ایمیلی که در فرم وارد کرده اید، ارسال میگردد و شما با مراجعه به ایمیل خود ، ایمیل ارسال شده توسط پاشاست را باز میکنید و با کلیک روی لینک مربوط به فعال کردن عضویت ، عضویت شما فعال میکردد و در مراجعات خود به انجمن با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود میتوانید از تمام امکانات سایت استفاده نمایید.

 

توجه: در صورتی که پس از ثبت نام در فعال کردن عضویت خود مشکل داشتید نام کاربرتان را در بخش ( فعال کردن عضویت) سایت مطرح نمایید تا عضویت شما توسط مدیر سایت فعال گردد.

نظرات 9 + ارسال نظر
محمود جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:02 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشیدبه شما دوست عزیز
و ازشما بخاطر این سایت تشکر میکنم که سعی دارید اطلاعات مربوط رسیور و ماهواره ها رو در اختیار عموم بذارید
من خواستم برای ثبت نام اقدام کنم ولی در صفحه اصلی لینکی با عنوان ثبت نام وجود نداشت.
وموضوع بعدی اینکه من مجله های شما رو میخوام ولطفا راهنمایی کنید که چه جوری میتونم
ممنون از لطف شما محمود

arash سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.gachsaran4me.persianblog.com

با عرض سلام من آرش از گچساران هستم راستش من مدل رسیورم
starsat sr-x550d ultra
lnb lazer 0.9db
دارم و دیش 90 دارم.میخواستم از فیتون کشویی استفاده کنم تا هاتبرد -عرب-ترکست رو با هم داشته باشم...سوال من: این سوییچر که میگن چیه و کارش چی هست و آیا من باید همچین چیزی رو بخرم و قیمتش چنده؟
متشکرم از اطلاعاتی که میدین.

رحیم پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ق.ظ

کتاب ومجله نیاز دارم
شرایط اعلام نمایید

بی نیاز شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:52 ق.ظ

من بی نیاز هستم
لطفا آدرس ای میل خود را بفرستید
متشکرم

محمد سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:06 ب.ظ http://w

سلام
به سایت زیر برید.
جناب پاشا شما هم کمک کن توی این انجمن
www.persiansat.net/forum

::.مهدی از گنجینه سخن.:: شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام
چه خبر از دوست عزیزمون؟؟؟
شرمنده که خیلی کم میام پیشت !!!
نمیدونم چرا تو این دوره زمونه وقت هم مثل وفا کیمیا شده !!!
هرچقدر که سنمون میره بالا گرفتاریامون هم سیر صعودی به خودش می گیره !!!
به هر حال با این فرصت کمی که برام پیش اومد سعی کردم تا جایی که می تونم از مطالب وبلاگت نهایت استفاده رو ببرم.
امیدوارم که تو راهی که در پیش رو داری پیروز و پایدار باشی.
منو هم فراموش نکن ...
به امید دیداری نو ...

hassan دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
لطفا هزینه ی کتاب ماهواره را به ایمیل من بفرستید
با تشکر

حسین دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:47 ب.ظ http://softh.blogsky.com

سلام ما که قبلا به هم لینک و لوگو داده بودیم حالا هم اگه می خواهی من رو در جریان بذار

ali یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

با سلام
من مجله ماهواره مخواهم
قیمت و شماره حساب را بفرستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد