کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

لینک

 

با عرض پوزش از تمام دوستانی که درخواست لینک و لوگو داشتند و وقفه ای که در انجام این کار بوجود آمد ، به اطلاع میرساند در اولین

فرصت تمامی لینک ها و لوگوها در قالب قرار خواهد گرفت...

                                     موفق و پیروز باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ق.ظ http://pws.blogsky.com

شاید امروز وقتی باشه برای وداع ولمس انگشتان سرد زمین

ولی وداع با چه کسی و لمس انگشتان سرد کدامین زمین

من همون غریبه ام

که از جاده ی مه آلودی با کوله باری از غم های زیبا تو رو زیر لب زمزمه می کنه

و دیگر حسی برا ی وداع نیست....

تو با من وداع می کنی وبا او می روی

اینجاست که غمی بر کوله بار غم هایم اضافه میشه

هوا مه آلوده

زمین سرده وباز هم من مثل غریبه هستم.

غریبه ای که زندگی را برای تو می خواهد و خودش را برای مرگ

پس بزار بمیرم تا وجودم راحت و روحم آزاد شه

اما نه من نباید بمیرم

باید باشمو بمونم و زجر بکشم

اینجور برام بهتره

من دیوانه ای بودم که به تو دل بستم

و تو منو سوزوندی

شاید گذر روزها برای تو فرقی نداشته باشه

اما هر روزی که به من می گذره

جای یک زخم روی قلبم میمونه

تا کی .. تاکی!!!

این قلب لعنتی میخواد بتپه

هر روز به امید هوای آفتابی از بی خوابی بیدار میشم

اما روز به روز آسمون تیره تر میشه

تو چرا ای آسمان؟؟؟

تو چرا با من سر ناسازگاری داری

نمی دونم تو بخاطر قلب من تیره شدی یا برای عذاب من

مهم نیست اصلا مهم نیست!!!

چرا که تموم میشه؟؟

یه روز زیر باران سنگ میمیرم

و خورشید بعد رفتن من دوباره می درخشه

و آسمون آبی میشه

و من آرزوی یک روز آفتابی دیگه رو به گور می برم

به امید دیدار... !!!


°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸....

ماکان جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:09 ب.ظ

کوروش جان اکثر فایل ها دانلود erorr میده و لینکاش عوض شده ظاهرا تا شما ره هم فیلتر نکردن یه update بکن !

سردار دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.nomre.blogsky.com

سلام ببخشد من رمز رسیور م رو فراموش کردم گفتم بینم شما رمز مربوط به رسیور سوپرمکس ۹۰۰۰ رو بلدی که بهم بدی یا خیر ممنمون میشم
اگه بلدی در وبلاگم اونو برام بزاری ممنون میشم
www.nomre.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد