کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

فهرست و زمان پخش زنده‌ی بازی‌ها از سیمای جمهوری اسلامی ایران

در روز آغاز مسابقات جام‌جهانی 2006 آلمان، جمعه( نوزدهم خرداد ماه)، ساعت 19 و 30 دقیقه بازی آلمان و کاستاریکا و ساعت 22 و 30 دقیقه مصاف لهستان و اکوادور روی آنتن می‌رود.
شنبه، (بیستم خرداد ماه) ابتدا مسابقه‌ی انگلیس با پاراگوئه، سپس رقابت «ترینیداد و توباگو با سوئد» و ساعت 22 و 30 دقیقه، پیکار «آرژانتین با ساحل عاج» پخش می‌شود.
یکشنبه (بیست و یکم خرداد ماه)، بازی «صربستان مونته‌نگرو با هلند» در ساعت 16 و 30 دقیقه و دیدار «آنگولا و پرتغال» ساعت 2 2و 30 دقیقه روی آنتن می رود.
دوشنبه، (بیست ودوم خرداد ماه) مسابقه‌ی تیم‌های ژاپن، چک و ایتالیا با حریفانشان روانه‌ی آنتن می‌شود به طوری که مصاف «استرالیا و ژاپن»، دیدار «آمریکا با جمهوری چک» و پیکار «ایتالیا و غنا» نیز در این روز پخش می‌شود.
دیدار کره جنوبی و توگو، نخستین بازی سه‌شنبه ( بیست و سوم خرداد ماه) است و رقابت «فرانسه و سوییس» و بازی «برزیل و کرواسی» هم در این روز پخش می‌شود.
چهارشنبه، (بیست و چهارم خرداد ماه) دیدار اسپانیا با اوکراین، پیکار تونس با عربستان و مسابقه‌ی آلمان با لهستان پخش می‌شود.
پنجشنبه، (بیست و پنجم خرداد ماه) مصاف اکوادور و کاستاریکا، رقابت «انگلیس و ترینیداد وتوباگو» و دیدار «سوئد و پاراگوئه» روی آنتن می‌رود.
جمعه، (بیست وهفتم خرداد ماه) دیدار «آرژانتین با صربستان و مونته‌نگرو» نخستین بازی است که پخش می‌شود، سپس رقابت‌های «هلند با ساحل عاج» و «مکزیک با آنگولا» روی آنتن می‌رود.
شنبه، (بیست و هفتم خرداد ماه) ساعت 19 و 30 دقیقه پیکار جمهوری چک با غنا و ساعت 22 و 30 دقیقه مصاف ایتالیا و ژاپن پخش می‌شود.
یکشنبه، (بیست و هشتم خرداد ماه) مسابقه‌ی ژاپن با کرواسی، دیدار برزیل با استرالیا و مصاف فرانسه و کره‌ی جنوبی روی آنتن می‌رود.
دوشنبه،( بیست و نهم خرداد ماه) دیدار توگو با سوییس، رقابت عربستان با اوکراین و مسابقه‌ی اسپانیا با تونس، پخش می‌شود.
از سه‌شنبه، (سی‌ام خرداد ماه) با توجه به آغاز دور سوم مسابقات مقدماتی و افزایش حساسیت بازی‌ها، دیدار تیم‌های هم‌گروه به صورت همزمان برگزار و روی آنتن می‌رود که این رقابت‌ها در ساعت‌های 17 و 30 دقیقه و 22 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.
روز سه‌شنبه(30 خرداد ماه )، بازی اکوادور با آلمان و رقابت کاستاریکا با لهستان از ساعت 17 و 30 دقیقه و پیکار پاراگوئه با ترینیداد و توباگو و سوئد با انگلیس، ساعت 22 و 30 دقیقه همزمان روی آنتن شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌رود.
چهارشنبه ،( سی‌ و یکم خرداد) همزمان با مسابقه‌ی ایران وآنگولا، دیدار پرتغال با مکزیک ساعت 17 و 30 دقیقه پخش می‌شود و مصاف هلند با آرژانتین و ساحل عاج با صربستان و مونته‌نگرو ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود.
پنجشنبه، اول تیر ماه ساعت 17 و 30 دقیقه رقابت جمهوری چک با ایتالیا و غنا با آمریکا سپس در ساعت 22 و 30 مسابقه‌ی توگو با فرانسه و سوییس با کره جنوبی روانه‌ی آنتن می‌شود.

 
منبع: www.wordcup.blogfa.com


نظرات 1 + ارسال نظر
بهرنگ سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://KAONMAHVAREH.TK

سلام دوست عزیزم مثل اینکه لینک من در قالب جدیدت از قلم افتاده اگر ممکن است لیک مرا هم اضافه کن
ممنونم
KAONMAHVAREH

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد