کرسف

کرسف

کرسف

کرسف

ARION AF 9400 PV2R یک رسیور برای دو اتاق

          شاید شما هم جزء کسانی باشید که دوست دارند از یک رسیور برای دو اتاق استفاده کنند و بتوانند همزمان در هر کدام از اتاقها کانال مجزایی را تماشا کنند. در این تایپیک از پاشاست رسیوری را به شما معرفی میکنیم که به این نیاز شما پاسخ میدهد.
     رسیور  ARION AF 9400 PV2R علاوه بر دارا بودن هارد دیسک و دوتیونر، از یک خروجی مستقل برای اتصال به یک تلویزیون دیگر برخوردار است. این دستگاه با ابعاد 37در27در6  طراحی شده و دارای دو دستگاه کنترل از راه دور هم اندازه و یک کنترل سوم بعنوان پشتیبان با عملکرد محدود است. همراه این دستگاه یک کابل اسکارت، یک کابل AV RCA، یک کابل بازگشتی برای تیونر دوم، یک کابل USB برای اتصال به کامپیوتر جهت انتقال فایلها و یک وسیله کوچک فانتزی با یک آنتن شلاقی برای کنترل از راه دور دوم هم وجود دارد. بر این فرض که از کنترل دوم در اتاق دیگری که چشمی دستگاه در دسترس نیست، استفاده خواهد شد، آنتن RF فوق الذکر با قابلیت دریافت سیگنالهای رادیویی طراحی شده است.
    پنل جلویی دستگاه که با یک نوار افقی نقره ای رنگ به دو قسمت تقسیم شده است، جذابیت خاصی دارد. قسمت بالایی پنل،  VFD  (نمایشگر فلورسنت خلاء) را در برگرفته که به محض اتصال به برق فعال شده و متناسب با وضعیت عملیاتی رسیور، استند بای، ساعت، و هنگام پخش برنامه، اسم کانال را نمایش میدهد. قسمت پایینی پنل بطور کامل از یک دریچه تشکیل شده است و پس از باز شدن، دو شکافCI، هفت کلید برای کاربا منو و کانالها و یک کلید بزرگتر بعنوان کلید پاور، نمایان میشود. در هر انتهای نوار جدا کننده میانی یک LED تعبیه شده است که در حالت استندبای هر دو به رنگ قرمز هستند، در هنگام پخش به رنگ سبز و زمانی که فرمانی توسط کنترل از راه دور صادر میشود به رنگ نارنجی درمی آیند.

www.topsat.tk


     پنل پشت دستگاه مجموعه کاملی از اتصالات را دربرمیگیرد. دو ورودی تیونر همراه با خروجیهای برگشتیشان، مجموعه ای ازجکهای RCA، دو اتصال اسکارت برای خروجیهای صدا وتصوی، یک جکRCA برنامه پذیر، یک S/PDIF اپتیکی برای صدای دیجیتال، یک خروجی S-VHS، یک رابط RS-232 برای آپگرید نرم افزاری، یک رابط USB برای تبادل فایلهای ظبط شده با کامپیوتر و یک ورودی خروجی مدلاتور. در بالای این اتصالات مجموعه ای دیگر جکهای صوتی  تصویری RCA برای اتصال به تلویزیون دیگر، یک جک برای اتصال اسپوتنیک و کلید اصلی برق قرار گرفته است.
    هر دو کنترل از راه دور، بجز در برچسب پایینیشان که با شماره های 1و2 مشخص شده اند، کاملا مشابه هستند. اسپوتنیک از طریق فرکانسهای رادیویی فرمانهای صادر شده از کنترل دوم را دریافت و دستگاه را کنترل میکند. کاربر با استفاده از کنترل از راه دور یک و  یک منوی ویژه میتواند محدودیتهایی را برای کنترل دوم تعریف کند.
     این دستگاه با دارا بودن هارد دیسک و دو تیونر میتواند تا چهار کانال را از دو فرستنده ی متفاوت ظبط کند، اما قابلیت فوق العاده آن این است که این امکان را میدهد که هریک از کاربران میتوانند هرکدام از کانالهای موجود بر روی دو دستگاه تلویزیون مختلف را در دو اتاق مجزا تماشا کنند، بشکل مستقل کانال عوض کرده، برای ظبط برنامه ها، برنامه ریزی و حتی برنامه های ظبط شده را ببینند. همانگونه که اشاره شد رسیورARION AF 9400 PV2R این قابلیت را دارد که در دو اتاق و بصورت کاملا مستقل استفاده شود، همچنین این امکان وجود دارد که قابلیت اتاق دوم توسط کاربر در اتاق اول محدود شود و این امکان زمانی اهمیت خود را نشان میدهد که بخواهید تلویزیون دوم را در اتاق بچه ها قرار داده و دسترسی آنها را به تعدادی از کانالها محدود کنید. بوسیله این رسیور کاربر اول میتواند ببیند که کاربر دوم چه کانالی را تماشا میکند و در این حالت تصویر کوچکی از تلویزیون دوم در تلویزیون اول نمایش داده میشود.
     در این دستگاه یک عملکرد PIP (تصویر در تصویر) هم پیش بینی شده است که کاربر میتواند علاوه بر کانال جاری یک کانال دیگر راهم دنبال کرده و در صورت تمایل بین دو کانال سوئیچ کند.
     هارد دیسک موجود بر روی این رسیور ساخت شرکت سامسونگ بوده و 160 گیگابایت ظرفیت دارد. با این هارد کاربر فضای زیادی برای ظبط برنامه های مورد علاقه خود در اختیار دارد. این هارد علاوه بر ظرفیت زیاد صدای بسیار کمی دارد و کاربر میتواند در صورت عدم استفاده از (انتقال زمانی) هارد را بصورت کامل خاموش کند. با استفاده از کابل USB میتوان برنامه های ظبط شده را به کامپیوتر انتقال داد. همچنین کاربر میتواند آهنگهای مورد علاقه خود را با فرمتMP3 به دستگاه منتقل کرده و با کمک یک سیستم صوتی متصل به رسیور اجرا نماید که در این حالت لیستی از آهنگها در صفحه تلویزیون قابل مشاهده و انتخاب خواهد بود. یک ماشین حساب، یک تقویم و سه بازی ویدئویی از دیگر امکانات این دستگاه است.

www.pashasat.tk
  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد